30 de out. de 2006

A esperança tecnológica de Lula

A reeleição de Luiz Inácio Lula da Silva como Presidente do Brasil resulta um alívio para os projetos de democratização da tecnologia. Lula tem defendido activamente o software livre como um poderoso mecanismo de inclusão digital.

O software livre possibilita a livre distribuição e a livre modificação do software. É já uma economia significativa para o Estado brasileiro, uma maneira inteligente de reduzir a pirataria e um estímulo decisivo ao desenvolvimento de software próprio.

De facto, o Brasil vem trabalhando em formas alternativas de licenciamento para permitir que o uso, produção e reutilização de software chegue a um número maior de pessoas.

Até agora Lula não aproveitou as melhores chances, mas ainda tem a opção de fazer uma revolução digital socialmente justa num país dividido abruptamente entre ricos e pobres.

7 comentarios:

  1. “Consumatum est. Mais quatro anos de mentiras, roubalheiras, falta de crescimento,viagens no Aerolula, etc, etc, etc. Merecemos. Também a alternativa era péssima.” Estas foram as palavras do meu pai,quando soube da vitória de Lula. Espero que ele esteja errado!

    Um abraço

    Marco Aurélio

    ResponderEliminar
  2. Como verá o ser vivo chamado Aznar dende Georgetoown que continua adiante a desestabilización da rexión iberoaméricana?
    Forza Lula.

    ResponderEliminar
  3. Vexo que andas moi interesado no Software Libre. Supoño que xa coñecerás e visitarás a web de Mancomun.org. Agora mesmo están cunha iniciativa a través de voluntarios para traducir diversos programas. Agora toca o Firefox 2.0. Espero que vos unades.

    ResponderEliminar
  4. Lula fixo boas cousas pra o Brasil comparado cos seus predecesores. Pero temos que ser conscientes de que o bo de Lula pode e debe traballar máis polo Brasil.

    Saúdos

    ResponderEliminar
  5. Si, coñezo mancomún e paréceme unha iniciativa interesante mas eu son da idea de free as in "free bird", not "free beer" , isto é, libre de liberdade, non de barra libre. Se non cobro polo meu traballo non me ven a inspiración.

    ResponderEliminar
  6. Descoñecía eu este dato: que Lula tamén se preocupaba destas cousas, tan raras para outros mortais coma min (por certo, acabo de facer unha ligazón co seu blog dende o meu). Saúdos.

    ResponderEliminar
  7. Tou de acordo contigo. De feito conceptos coma o OpenSource creáronse para iso. Sen embargo para certas iniciativas, coma a tradución de programas, se se trata dunha comunidade lingüística pequena sería inviable. A xente pensa que o Software Libre non se gañan cartos e ten que ser o primeiro que se lle quite da cabeza

    ResponderEliminar