19 de out. de 2006

O tubo da vida

Mais de 6 mil pessoas morrem diariamente por doenças provenientes da água não-potável.

Segundo uma reportagem publicada por "The New York Times", uma empresa dinamarquesa fornecerá tubos com filtros de água que podem transformar água parcialmente poluída em potável para um programa de campos de refugiados. A invenção não é perfeita, mais testes são requeridos, mas agora filtra pelo menos 99,99% dos parasitas, bactérias e outros poluentes comuns.

Apenas 100 mil foram feitos, dos quais 70 mil foram para as vítimas dos terremotos na Cachemira no ano passado. O custo desta simples palha para beber água são três dólares (3$).

4 comentarios:

  1. Aínda que custasen un so euro, os gobernos do mal chamado primeiro mundo lles traería sen coidado suministralos as zonas onde se precisan con urxencia. Menos mal que este sábado é o día de Rebelarse contra a pobreza.

    ResponderEliminar
  2. Marabilloso invento. Ogallá haxa almas filantrópicas que axuden á que chegue ás xentes.

    ResponderEliminar
  3. a Arxentina ten unha das reservas mais enormes do mundo de agua doce. Sen embaego, foi vendida a un estadounidense porque non hai leis que garantan que os recursos naturais sexan de todos. Outros inventos fan falta: a honestidade dos gobernantes do mundo.

    ResponderEliminar
  4. A dificultade para acceder a auga potable parece tan lonxe que me abraia sempre a importancia tan grande deste tipo de iniciativas que para nós non deixan de ser pequenos inventos domésticos.
    Un saúdo.

    ResponderEliminar